Als je echt iets wilt bereiken

E-mail marketing bureau Gamailen.nl

Til je bedrijf naar het volgende succes met e-mail marketing. De e-mail marketing tool van Gamailen.nl zorgt ervoor dat jij de mogelijkheid hebt om geautomatiseerde nieuwsbrieven te sturen, campagnes op te zetten en je bedrijf te laten groeien.

 

Wij zijn een e-mail marketing bureau gevestigd in Rotterdam. Onze kracht zit in het ontwikkelen van e-mail marketing strategieën. Met als uitgangspunt het opzetten van geautomatiseerde e-mail campagnes en nieuwsbrieven. Door te werken met sterke strategie bouw je een band op met je doelgroep en blijf je top of mind.

Marketing Automation

Met e-mail marketing automation kun jij geautomatiseerde e-mail campagnes opzetten en bijhouden. Dit ga je uiteraard niet alleen doen. Samen zorgen we voor een e-mail campagne die geheel naar wens en huisstijl is ingericht, zodat jij zorgeloos de e-mail campagne kan uitrollen. Aan de hand van de huisstijl van jouw bedrijf bouwen wij een lay-out voor de nieuwsbrief.

 

Door vast te houden aan één huisstijl creëer je herkenbaarheid en vertrouwen bij jouw doelgroep. Daarnaast is het erg gebruiksvriendelijk om te werken met een vaste lay-out. Gamailen.nl vindt het belangrijk dat "ouderwetse" service nog bestaat, ook in deze digitale wereld. Daarom staan wij altijd direct in contact met jou om te ondersteunen waar nodig.

Onze klanten

Voordelen e-mail marketing

E-mail marketing is de meest effectieve en efficiënte vorm van online marketing. Wij geloven dan ook in de commerciële waarde van een “persoonlijke” e-mail. Het is dé weg om iemand aan te spreken en dat kan op een mooie, persoonlijke en professionele manier. Om jou net zo enthousiast te maken, hebben wij de 5 belangrijkste voordelen op een rijtje gezet;

1

Het is enorm goed meetbaar. Dankzij een e-mail marketing tool kun je zelf aangeven wat je wil meten en hoe je dat wil meten. Het enige wat jij nog moet doen is de e-mail klaarmaken voor verzending. De e-mail marketing tool doet de rest.

2

Zoals eerder genoemd heb je de mogelijkheid om een band op te bouwen met je doelgroep. Dit omdat je direct in contact staat met de persoon die de e-mail leest. In tegenstelling tot bijvoorbeeld social media. Hier heb je geen enkel idee wie jouw content bekijkt.

3

Blijf top of mind door met regelmaat te communiceren met je doelgroep. Hierdoor blijft je doelgroep in contact met je bedrijf en zorg je ervoor dat jij top of mind bent.

4

Je kunt persoonlijke berichten sturen. Dankzij een contactlijst en data heb je de mogelijkheid je doelgroep persoonlijk te benaderen. Een simpele truc is door gebruik te maken van een persoonlijke aanhef. Je wekt de interesse van de lezer, verbetert het openingspercentage en ook je omzet zal stijgen.

5

E-mail marketing is één van de goedkoopste marketing kanalen. Zeker in vergelijking met social media en Google. In principe is een e-mail verzenden gratis, maar voor het beheren en meten van je e-mails is een e-mail marketing tool nodig. Dit kost natuurlijk wel iets, maar staat zeker niet in verhouding tot de kosten van andere marketing kanalen.

  • e-mailmarketing